Denk jij ook wel eens tijdens school:'hè wat kan ik nu doen om me te vermaken.... nou hier is een oplossing: pak je tip-ex erbij en lak je nagels!! Nou je heb witte nagels lekker boeiend... Zoals je ziet op de foto kun je veel meer ervan maken. Zo heb ik met rode, blauwe en zwarte potloden dingen erop getekend. Normaal met nagellak kan dit niet maar tip-ex is mat dus je kan er van alles mee doen!!! Succes!

Denk jij ook wel eens tijdens school:’hè wat kan ik nu doen om me te vermaken…. nou hier is een oplossing: pak je tip-ex erbij en lak je nagels!! Nou je heb witte nagels lekker boeiend… Zoals je ziet op de foto kun je veel meer ervan maken. Zo heb ik met rode, blauwe en zwarte potloden dingen erop getekend. Normaal met nagellak kan dit niet maar tip-ex is mat dus je kan er van alles mee doen!!!
Succes!

